Saltar ao contido

O dereito de paso dos eólicos e o perigo que causan

Galego

Estos días vemos no Concello de Silleda e no Concello A Estrada como eliminaron parcialmente varias rotondas para transportes de eólicos cara o polígono eólico Acibal (un atentado patrimonial e ambiental que a Xunta de Galicia está a permitir).

É bo momento de lembrar este xenial 𝘃𝗶́𝗱𝗲𝗼 𝗽𝗮𝗿𝗮 𝘁𝗲𝗿 𝗿𝗲𝗳𝗲𝗿𝗲𝗻𝗰𝗶𝗮 𝘃𝗶𝘀𝘂𝗮𝗹 𝗱𝗼 𝘁𝗮𝗺𝗮𝗻̃𝗼 𝗱𝗮𝘀 𝗮𝘀𝗽𝗮𝘀 𝗱𝗼𝘀 𝗺𝘂𝗶́𝗻̃𝗼𝘀 𝗽𝗿𝗼𝘅𝗲𝗰𝘁𝗮𝗱𝗼𝘀 𝗲𝗻 𝗧𝗲𝗿𝗿𝗮 𝗱𝗲 𝗠𝗼𝗻𝘁𝗲𝘀.

O vídeo corresponde ao transporte por estrada dunha das xigantescas aspas para un dos mastodónticos muíños eólicos dun polígono eólico ubicado entre os concellos de Zas e Vimianzo.

O vídeo foi gravado por Enrique Eduardo Iglesias, do transporte en camión articulado ó seu paso polo lugar de Brandomil.

El vídeo fue grabado por Enrique Eduardo Iglesias,

Podedes imaxinar isto a escasos 500 metros das vosas vivendas???? Vía: Terra de Montes en perigo.

Outro suceso que debe facer reflexionar a quen concede os parques eólicos, nalgúns lugares sitúanos onde pastan animais soltos ou a pouca distancia dunha vivenda. O vídeo mostra como quedaron as aspas do eólico, nesta ocasión non houbo que lamentar ningún tipo de lesións, a persoas ou animais. Este suceso ocorreu a pasada fin de semana, cando partes dun eólico situado no concello de Vimianzo, romperon as pas, ou aspas, saltando polo aire, coma se fosen proxectís, sen que a empresa responsable, Naturgy, (antes FENOSA) dese aínda explicacións das causas do sucedido ás aspas do eólico.

Castellano

Estos días protestan en el Concello de Silleda y Concello de A Estrada porque eliminaron parte de varias rotondas para transportar eólicos en dirección al polígono eólico Acibal (“un atentado patrimonial y ambiental que a Xunta de Galicia está permitiendo”), sentencia la Plataforma Terra de Montes en sus redes sociales.

Conviene visionar, una vez más, el vídeo del trasporte de palas para los aerogeneradores, video para tener referencial del verdadero tamaño de los eólicos implantados, ya en parte de nuestra comunidad autónoma. El vídeo corresponde al transporte por carretera de una aspa para uno de los mastodónticos molinos eólicos de un polígono eólico ubicado entre los concellos de Zas y Vimianzo. A su paso, todo lo que estorbe se corta o se retira sin más explicación. Tienen derecho de «pernada» y prioridad máxima y no solo para pasar con sus componentes, los eólicos en Galicia son proyectos (de conveniencia política, con beneficio a las empresas que los explotan ) estratégicos con prioridad máxima.

Otro suceso que debe hacer reflexionar a quienes conceden los parques eólicos, en algunos lugares los sitúan en donde pastan animales sueltos o a poca distancia de una vivienda. El video muestra como quedaron las aspas del eólico, en esta ocasión no hubo que lamentar ningún tipo de lesiones, a personas o animales. Este suceso ocurrió el pasado fin de semana, cuando partes de un eólico situado en el concello de Vimianzo, se rompieron las palas, o aspas, saltando por los aires, como si fuesen proyectiles, sin que la empresa responsable, Naturgy, (antes FENOSA) diera aún explicaciones de las causas de lo sucedido a las aspas del eólico.

Leer más en 21 Noticas

Aviso legal · Política de privacidade · Política de cookies · Condicións do servizo · Normas para o usuario