Saltar ao contido

O prazo para alegar contra ALTRI é de 30 días a partir do 5 de marzo

Galego

A Xunta de Galicia abriu a exposición pública a solicitude de Autorización Ambiental Integrada (AAI), o Estudo de Impacto Ambiental (EIA) e a declaración de utilidade pública para a fábrica de celulosa soluble e fibras téxtiles que a empresa lusa Altri proxecta para Palas de Rei, un macrocomplexo industrial do que alertan veciños e colectivos polo seu impacto e que tachan de «disparate».

Alertan que o proxecto Gama de Altri consumirá máis auga que toda a provincia de Lugo. O prazo para alegar é de 30 días a partir do 5 de marzo. A materia prima básica que utilizará será a madeira de eucalipto e farao con tal ‘voracidade’ que, segundo as previsións, ‘engullirá’ case o 20% do total das árbores deste tipo.

¿Cómo personarse como parte afectada polo proxecto Gama de Greenfiber (ALTRI)?

Se es propietario, residente, afectado directo polo proxecto Gama de Greenfiber, podes solicitar acudirche en todas as fases do procedemento administrativo para poder acceder aos informes e poder presentar alegacións en toda a fase de instrución.

¿Cómo facelo?

Descarga o documento de recoñemento como parte interesada e afectada e completao cos teus datos, asinalo e presentalo en calquera rexistro de calquera administración, ou se tes DNI electrónico, presentalo a través da sede electrónica, ou utilizando a chave 365.

Descarga o PDF Aquí.

Castellano

La Xunta de Galicia abrió la exposición pública la solicitud de Autorización Ambiental Integrada (AAI), el Estudio de Impacto Ambiental (EIA) y la declaración de utilidad pública para la fábrica de celulosa soluble y fibras textiles que la empresa lusa Altri proyecta para Palas de Rei, un macrocomplejo industrial del que alertan vecinos y colectivos por su impacto y que tachan de «disparate».

Alertan que el proyecto Gama de Altri consumirá más agua que toda la provincia de Lugo, el plazo para alegar es de 30 días a partir de 5 de marzo. La materia prima básica que utilizará será la madera de eucalipto y lo hará con tal ‘voracidad’ que, según las previsiones, ‘devorará’ casi el 20% del total de los árboles de este tipo.

¿Cómo personarse como parte afectada por el proyecto Gama de Greenfiber (ALTRI)?

Si eres propietario, residente, afectado directo por el proyecto Gama de Greenfiber, puedes solicitar acudirte en todas las fases del procedimiento administrativo para poder acceder a los informes y poder presentar alegatos en toda la fase de instrucción.

¿Cómo hacerlo?

Descarga él documento de recoñemento como parte interesada y afectada y completarlo con tus datos, firmarlo y presentarlo en cualquiera registro de cualquier administración, o se tienes DNI electrónico, presentarlo a través de la sede electrónica, o utilizando la llave 365.

Descarga el PDF Aquí.

Vía Tercera Información

Os comentarios están pechados.

Aviso legal · Política de privacidade · Política de cookies · Condicións do servizo · Normas para o usuario